آهنگ جديد

دانلود آهنگ جديد

دانلود موزيک

باران موزيک

ويديو جديد

داریوش - من از تو | سلول بی مرز
آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد
>
بسم الله الرحمن الرحيم


*رسانه گيتاريستان روزانه با جديدترين آهنگ ها و ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود ... همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد.


ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

تهران موزیک

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

طوفان آرامش

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

اضافات جی تی ای5

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

باشکاه جوانان

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

شابلون فرنچ ناخن

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

loveنادیا

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

درامد از وبسایت

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

ارسال پیام بصورت رایگان

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

دردودل

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

ردیاب جی پی اس ماشین

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

ارم زوتی z300

ÓÇíÊ íÇÓ 98

ÇÓΐæ ÓæÇáÇÊ æÈáǐ äæíÓÇä

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گيتاريستان و آدرس lovegitar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمي توضيح ...
موضوعات
ÚäÇæíä ÓÇíÊ
اکورد ابی
اکورد اهنگ در حال پخش درون وبلاگ
اکورد معین
اکورد سیاوش قمیشی
اکورد داریوش
اکورد حمید طالب زاده
دیگرمطالب وبلاگ
اکورد مسیح
اکورد گوگوش
نت هاوتبلچر
اکورد 25باند
اکورد بابک جهانبخش
اکورد مهدی احمدوند
اکورد رضا شیری
اکورد رضایا
اکورد مرتضی پاشایی
اکورد اکادمی موسقی گوگوش
اکورد فرامرز اصلانی
اکورد فریدون فروغی
اکوردویگن
اکورد رضا یزدانی
اکورد ندیم
اکورد رضا صادقی
اکورد بهنام صفوی
اکورد محمد علی زاده
اکورد محسن یگانه
اکوردعلی عبدالمالکی
اکورد باران
اکوردمهران اتش
اکورد shakira
اکورد شهاب تیام
اکورد احمد سعیدی
اکورد های اهنگ های زیبا همراه با اهنگ هایش
اکورداندی
اکورد کوروس
اکورد عماد طالب زاده
اکورد امین حیاتی
اکورد زانیار خسروی
اکورد امین حبیبی
اکورد هلن
اکورد های درخواستی
اکورد حسن شماعی زاده
اکورد متن های ترکی
اکورد یاس وامین
اکورد های شادمهر عقیلی وابی
اکورد شادمهر
اکورد خارجی
اکورد adele
دانلود کتب گیتار
اکورد گروه سون
اکورد امیر تتلو
اکورد عارف
اکورد امینیم
اکورد مازیار فلاحی
اکورد های گروه سون
اکورد ستار
کیلیپ های گیتار
اطلاعیه ی های مهم وبلاگ
اکورد های متالیکا
اکورد مهستی
نت های اهنگ اناتما
نت های اهنگ های ایرانی
نت های اهنگ های خارجی
گروهtheways
نويسندگان
بازديد : بار

داریوش - من از تو | سلول بی مرز



C

غربت يه ديواره بين تو و دستام

C Fm

يك فاجعست وقتي تنها تو رو مي خواد

Fm C

غربت يه تعبيره از خواب يك غفلت

C Db

تصويري از يك كوچ در آخرين قسمت

C

وقتي ازم دوري از سايه مي ترسم

C Fm

حتي من اينجا از همسايه مي ترسم

Fm C

غربت براي من مثل يه تعليقه

C Db

يك راه طولاني روي لب تيغه

C Bbm Db Fm C

اين حس آزادي اينجا نميرزه زندون بي ديوار سلول بي مرزه

C Bbm Db C

وقتي ازم دوري شب نقطه چين ميشه ديوار اين خونه ديوار چين ميشه

C Bbm Db C

وقتي ازم دوري از زندگي سيرم دنيا رو با قلبت اندازه مي گيرم












Fm C

من از تو راه برگشتي ندارم تو از من نبض دنيامو گرفتي

C G Fm

تمام جاده ها رودوره كردم تو قبلا رد پاهامو گرفتي

A C Bb C Dm

من از تو راه برگشتي ندارم به سمت تو سرازيرم هميشه

A C Bb C Dm

تو مي دوني اگه از من جداشي منم كه سمت تو ميرم هميشه

A Bb C Dm

مسير جاده بازه روبه من باش براي دل بريدن از تو ديره

A C Bb C Dm

كسي كه رفتنو باور نداره اگه مرد سفر باشه نميره

A Bb C Dm

خودم گفتم يه راه رفتني هست خودم گفتم ولي باور نكردم

A Bb C Dm

دارم مي رم كه تو فكرم بموني دارم ميرم دعا كن برنگردم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










ÈэÓÈ åÇ : <-TagName->,


پست ها

آمارگیر
ÇÝÑÇÏ ÂäáÇíä : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 37060
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


بروز ترین\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'وبلاگ گیتارستان اکورد انواع خوانندگان

' dir="ltr" >

بروزترین اکورد های گیتار

دانلودنت%2Eاکورد%20شادمهر%20%2Eاکورد%20ابی%2Eاکورد%20معین%20%2Eاکورد%20مازیار%20فلاحی%2Eاکورد%20داریوش%2Eاکورد%20سار%2Eاکورد%20تمامی%20خوانندگان%2Eاکورد%20اهنگ%20های%20زیبای%20باگیتار%2Eاکورد%20های%20گیتار%2Eاکورد%20های%20محسن%20یگانه%2Eاکورد%20رضاشیری%2Eاکورد%20گوگوش